GÖRSELLER
-- Gördüklerini ve okuduklarını hatırlarlar.
-- Net ve güçlü görüntülerle renkleri kullanırlar. Bundan zevk alırlar, düşünür ve öğrenirler.
-- Resimlerle ve sözcüklerle
düşünmeye yatkındırlar.
-- Kitap kurdu olmaya müsaitler.
-- Yüzleri iyi hatırlarlar.
-- Liste yapmayı severler.
-- Planlı ve programlı olurlar.
-- Net ve güçlü görüntülerle renkleri kullanırlar. Bundan zevk alırlar, düşünür ve öğrenirler.
-- Resimlerle ve sözcüklerle
düşünmeye yatkındırlar.
-- Kitap kurdu olmaya müsaitler.
-- Yüzleri iyi hatırlarlar.
-- Liste yapmayı severler.
-- Planlı ve programlı olurlar.
-- İşittiklerini uzun
müddet
bellekte tutamazlar.
-- Ders anlatırken not alamazlar.
-- Yazılı olmayan bilgiyi algılayamayabilirler.
-- Karmaşık ve karışık ortamlarda huzursuz olurlar.
-- İsimleri hatırlamakta zorlanırlar.
-- Dağınıklığa ve düzensizliğe tahammülsüzdürler.
bellekte tutamazlar.
-- Ders anlatırken not alamazlar.
-- Yazılı olmayan bilgiyi algılayamayabilirler.
-- Karmaşık ve karışık ortamlarda huzursuz olurlar.
-- İsimleri hatırlamakta zorlanırlar.
-- Dağınıklığa ve düzensizliğe tahammülsüzdürler.
Öğrenme Stili: Görsel
Algılama Yolu: Gördüğünü
hatırlar.Metin ve çizimleri takip eder.İnsanları, eşyaları, resimleri gözlem yoluyla tanır/kavrar.ördüğünü h
En iyi Eğlenme /
öğrenme: Bilgisayar grafiklerini.
Görsel yap bozları haritaları,
posterleri, grafikleri, şemaları, karikatürleri, ilan panolarını inceleyerek ve
çizerek
En iyi okumayı
öğrenme:Sessiz okuma
Resimli romanlarYazılı posterler.
Güçlü
Yanları:Gördüklerini ve okuduklarını
hatırlarlar.Net ve güçlü görüntülerle renkleri kullanırlar ve bundan zevk
alırlar, düşünür ve öğrenirler.Resimlerle veya sözcüklerle düşünmeye
yatkındırlar.Okumaya düşkündürler (kitap kurdu olmaya müsaittirler.)Yüzleri iyi
hatırlarlar.Raporların veya bir olayın anlatılmasındansa, yazılı olarak
verilmesini tercih ederler.Bir şeylerin görüntüsüne veya konumuna
duyarlıdırlar.Liste yapmayı severler.Planlı ve programlı olurlar.
Zayıf
Yanları:İşittiklerini uzun süre bellekte
tutamazlar.
Ders
anlatırken not alamazlarsa huzursuz olurlar.Yazılı olmayan bilgiyi
algılayamayabilirler.Derslerin laboratuarda işlenmesinden huzursuz
olabilirler.Karmaşık ve karışık ortamlarda huzursuz olurlar.İsimleri
hatırlamakta zorlanırlar.Görsel materyallere dayanmayan uzun anlatımlara
tahammül edemeyebilirler.Dağınıklığa ve düzensizliğe
tahammülsüzlerdir.Plansızlığa, programsızlığa tahammül edemeyebilirler.
0 yorum:
Yorum Gönder